Outsourcing IT

Outsourcing informatyczny (IT) to obecnie jedna z usług zewnętrznych przynoszących największe efekty i korzyści dla firm. Dzięki niej firma ponosi mniejsze koszty operacyjne, zmniejsza wydatki inwestycyjne i zwiększa przewagę konkurencyjną.

Korzyści płynące z outsourcingu informatycznego:

  • eliminacja kosztów obejmujących etat informatyka – odprawy wynagrodzenia za okres wypowiedzenia, urlopu i choroby, szkolenia, delegacji, stanowiska pracy itp.,
  • stałe koszty obsługi Państwa infrastruktury informatycznej na podstawie miesięcznego abonamentu,
  • ciągłość pracy poprzez gwarancje krótkiego czasu reakcji,
  • zdalna pomoc zgłoszeń,
  • sprawną realizacje zgłoszeń i rozwiązanie problemów,
  • serwis oprogramowania i sprzętu,
  • stały nadzór nad wydajnością systemów poprzez całodobowy monitoring,
  • optymalizacja kosztów IT.

Dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy doradzimy i wdrożymy najlepsze rozwiązania oraz pomożemy Państwu najlepiej wykorzystywać posiadaną już infrastrukturę informatyczną. Zapewniamy kompleksowe wsparcie informatyczne przedsiębiorstw i organizacji. Mamy specjalistów w różnych dziedzinach i bogate doświadczenie..

Oferujemy Państwu dwa sposoby współpracy:

  • Interwencyjny – oferujemy szereg usług serwisowych, wdrożeniowych, doradztwo przy doborze odpowiedniego sprzętu lub oprogramowania oraz jego instalację i konfigurację. Świadczone usługi rozliczamy na bieżąco lub zbiorczo raz w miesiącu. Stawka za każdą rozpoczętą roboczogodzinę uzależniona jest od zakresu usługi.
  • Umowa serwisowa – oferta skierowana jest do Klientów wymagających regularnego nadzoru nad sprzętem komputerowym. Za stałą miesięczną opłatą otrzymają Państwo do wykorzystania okeśloną liczbę godzin serwisowych. Na końcową kwotę miesięczną wpływa szczegółowy zakres usług, liczba godzin w miesiącu do wykorzystania na usługi informatyczne, czas reakcji na zgłoszenie, ilość komputerów, serwerów, urządzeń sieciowych itp.

Umowa serwisowa na obsługę informatyczną zapewni Państwu szybki czas reakcji naszego serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Pozwoli to skupić się Państwu na rozwoju i prowadzeniu Waszej firmy, a wszystkie sprawy techniczne pozostawić w rękach doświadczonego serwisu.

W ramach umowy serwisowej oferujemy:

  • doradztwo przy wyborze rozwiązań teleinformatycznych,
  • doradztwo przy zakupie nowego sprzętu i oprogramowania,
  • doradztwo przy modernizacji i serwisie sprzętu i oprogramowania,
  • opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa,
  • dostawę, instalację i wdrożenie sprzętu i oprogramowania,
  • projektowanie i wykonanie sieci informatycznych LAN, WAN, WiFi,
  • kompleksowe zarządzanie infrastrukturą informatyczną,
  • administrację serwerami Windows, Linux/Unix, Novell Netware,
  • administracja siecią LAN i dostępem do Internetu,
  • zarządzanie hostingiem, kontami pocztowymi i stroną WWW,
  • stałe monitorowanie systemów, serwerów i sieci,
  • projekt, wdrożenie i nadzór nad systemem kopii bezpieczeństwa,
  • audyt sprzętu i oprogramowania w tym audyt legalności oprogramowania
  • opiekę informatyczną nad użytkowanym w firmie sprzętem i oprogramowaniem,
  • okresową konserwacja sprzętu i oprogramowania komputerowego,
  • inwentaryzację sprzętu i oprogramowania komputerowego ,
  • wdrożenie i zarządzanie systemem telefonicznym w chmurze, telefonia VOIP,
  • szkolenie pracowników w wybranym zakresie,
  • pomoc telefoniczna i zdalna dla użytkowników, HelpDesk,
  • preferencyjne ceny na sprzęt komputerowy i usługi.

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. Zadzwoń i umów się na spotkanie w celu przedstawienia spersonalizowanej oferty.